اگر تمایل دارید به صورت کاملا حرفه‌ای فن ترجمه انگلیسی و مهارت‌های مورد نیاز آن را بیاموزید، ولی به دلیل مشغله نمی توانید دوره های آنلاین را شرکت کنین دوره‌های آفلاین موسسه دیلماج  بهترین گزینه برای شماست
در این دوره‌ها، با اصول و تکنیک‌های ترجمه انگلیسی به فارسی به طور کامل آشنا می‌شوید. به علاوه به دلیل ماهیت عملی آموزش‌های فن ترجمه در این دوره‌ها، مهارت‌های مورد نیاز را به دست می‌آورید. در نهایت فراموش نکنید که پشتیبانی مستمر، امکان رفع اشکال و گرفتن بازخورد از استاد دوره فن ترجمه، از کلیدی‌ترین مزایای این کلاس‌هاست

با وجود تمام اپلیکیشن‌های ترجمه، هنوز تعداد زیادی از مردم می‌توانند ترجمه‌ای روان و شیوا انجام دهند و این اپلیکیشن‌ها حتی به گرد پایشان نیز نرسد. صرف نظر از زبانی که قصد مطالعه و یادگیری آن را دارید، اگر با دقت و مهارت کافی پیش بروید، می‌توانید شغلی مناسب و با عنوان مترجم کتبی پیدا کنید. شاید تمایل داشته باشید که به صورت دورکاری به محتواسازی بپردازید و برای کار کردن، ترجیح دهید که با لپ تاپ خود به کافه‌ای در نزدیکی خانه‌ی خود بروید یا شاید ترجیح دهید که به عنوان کارمند مترجم در یک شرکت یا آژانس یا حتی برای دولت کار کنید.

 

پس اگر به شغل مترجمی علاقه دارید ولی کلی مشغله دارین ما به شما کمک می کنیم تا با تهیه بسته های آفلاین فن ترجمه کتبی انگلیسی به فارسی (مقدماتی و پیشرفته)  بتوانید به آرزویتان برسید.

این دوره تلاشی است برای آشنایی با اصول و فنون ترجمه و تمرین در کنار پشتیبان آموزشی متخصص که می تواند مسیر ورود با دنیای حرفه ای ترجمه را نیز هموار کند.

در کنار این موارد کانال پشتیبانی موسسه همیشه فعال خواهد بود تا مشکلات احتمالی شما را برطرف کند. پس نگران نباشید ما کنارتان هستیم! 

و در پایان دوره مدرک معتبر به زبان آموزان اعطا می شود. و در هرجای ایران که باشید برای شما رایگان ارسال می شود. این مدرک با قابلیت ترجمه رسمی می تواند به عنوان سندی با ارزش جهت ارائه چه در ایران و چه در خارج از کشور در رزومه شما داوطلبان عزیز باشد.

جامعه هدف:

دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان رشته‌های آموزش، ادبیات و ترجمه زبان انگلیسی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری؛

دانشجویان و پژوهشگرانی که برای به انجام رساندن ترجمه‌های شخصی و بهبود سطح شناخت از مقالات علمی و گسترش تخصص در حوزه علمی خودشان به سطح بالاتری از دانش زبان انگلیسی و ترجمه نیاز دارند (نه برای کسب درآمد مستقیم) 

افرادی بدون تحصیلات دانشگاهی، که برای مدتی در حوزه ترجمه تخصصی به فعالیت پرداخته‌اند؛

مترجمان تازه‌کاری به کسب مهارت در ترجمه می‌اندیشند و به دنبال افزایش درآمد و یا رسیدن به درآمد هستند.

مزایای دوره:

تقویت درک مطلب (کاربرد اساسی برای خواندن رفرنس های اصلی/ آزمون های زبانی/ کنکورها)

پیش زمینه مناسب دوره مکالمه (تقویت ساختار)

همکاری در زمینه های ترجمه کتاب (کسب رزومه و درآمد)

تقویت فارسی نویسی

تقویت معادل یابی

تقویت سیاق شناسی

تقویت ترجمه متون

طول  دوره:

3 ماهه 

 

 نحوه برگزاری:

از طریق سایت دیلماج در پنل اختصاصی زبان آموز همراه با یک پشتیبان آموزشی

هزینه دوره:

امکان ثبت نام با پرداخت بیعانه وجود دارد.

هزینه دوره مقدماتی و پیشرفته:          6/000/000 تومان

40% تخفیف برای پرداخت تک قسط    3/600/000 تومان  بیعانه: 600/000 تومان    یک ماه بعد تسویه کامل

30% تخفیف برای پرداخت در 2 قسط  4/200/000 تومان  بیعانه: 600/000 تومان   قسط اول یک ماه بعد :  1/800/000  تومان  قسط دوم دو ماه بعد :  1/800/000  تومان 

 

© تمامی حقوق این سایت محفوظ و مربوط به موسسه ترجمان آتیه گام نو می‌باشد